Aprender 3ds Max
animación y efectos especiales con 100 ejercicios prácticos
Llena, Sonia
Si us interessa conèixer el món de l'animació en entorns tridimensionals, aquest llibre és una magnífica oportunitat per fer-ho. 3ds Max és un dels programes de creació i animació tridimensional més utilitzat i venerat a tot el món. Gràcies a les seves increïbles prestacions i funcions, és possible posar en moviment objectes i personatges, tant humans com a animals i, fins i tot, mitològics. I no només això: 3ds Max permet generar escenes de gran realisme per crear simulacions de tota mena i aplicables a sectors molt variats, com la medicina, els videojocs, la publicitat... Amb aquest llibre, gràcies als 100 exercicis pràctics que trobareu hi podrà: o Tenir una aproximació als aspectes bàsics de l'animació en 3ds Max, com l'ús i la configuració dels controls i la selecció i aplicació de restrictors. o Conèixer els diferents tipus de moviment d'objectes (cinemàtica) i els factors que hi intervenen, com ara sistemes d'ossos i modificadors. o Animar personatges mitjançant els dos sistemes inclosos en 3ds Max: CATRig i Character Studio. o Animar cares mitjançant diferents tècniques. o Crear tot tipus d'efectes especials: sistemes de partícules per generar neu, bombolles o focs artificials, objectes dinàmics, efectes atmosfèrics... Cal advertir-vos que, per motius lògics d'espai, hem decidit no incloure en aquest volum cap aspecte relacionat directament amb el modelatge tridimensional, el texturitzat ni el renderitzat, ja que tot plegat forma part d'un altre llibre dins d'aquesta mateixa col·lecció: Aprendre 3ds Max: bases, modelatge, texturitzat i render amb 100 exercicis pràctics.
- Autor
-
Llena, Sonia
- Matèria
-
Informàtica i telecomunicacions
> Diseny i autoedició
- EAN
-
9788426732545
- ISBN
-
978-84-267-3254-5
- Edició
- 1
- Editorial
-
Marcombo
- Pàgines
- 216
- Alçada
- 24.0 cm
- Amplada
- 19.5 cm
- Data publicació
- 10-12-2021
- Idioma
- Castellà
- Col·lecció
- Aprender... con 100 ejercicios prácticos