EL CANSAMENT MORAL : L'EPIDÈMIA DEL SEGLE XXI

El cansament moral : l'epidèmia del segle XXI
 

AUTOR/-A: 

SOLER I LLEONART, JAUME
CONANGLA, M. MERCÈ

EDITORIAL: 

ANGLE EDITORIAL

COL·LECCIÓ: 

INSPIRA ; 54

ISBN: 

9788416139699

EDICIÓ: 

1

DESCR. FÍSICA: 

320 p. 23 cm

DATA PUBL.: 

10-2015

IDIOMA: 

cat  (traducido del español)
17,21 €

Exhaurit


Libro
Afegir a la cistella
 
 
És fàcil detectar entre els nostres coneguts i en la nostra societat una sensació de cansament psicològic i emocional que sembla estendre’s i fer-se cada vegada més profunda. Malgrat que al món passen fets extraordinaris i positius, el cert és que els esdeveniments negatius ens aclaparen i saturen, perquè s’afegeixen a les exigències terribles del ritme de vida actual, dominada per la tecnologia, les urgències, les frustracions i l’absència d’un sentit vital.
El resultat és un enorme desgast emocional: el que els autors anomenen el Cansament Moral, un malestar contemporani tan universal que només pot qualificar-se com «la gran epidèmia del segle XXI».
Per afrontar-la Soler i Conangla han triat deu persones referents com a models inspiradors que evidencien que la proposta del llibre és possible. Els lectors trobaran deu antídots en forma de valors-acció per protegir-se d’aquesta epidèmia i millorar la seva qualitat ètica i emocional. Perquè un món diferent no pot ser construït per gent indiferent.
 
SERVICIO EXCLUSIVO Y ESPECIALIZADO A BIBLIOTECAS
Puvill Libros, S.A. c/ Estany, 13, Nau D-1. 08038 Barcelona
Teléfono+34 932 988 960 Fax+34 932 988 961 e-mail info@puvill.com
Facebook facebook.com/Puvill.Libros
Google+ plus.google.com/+PuvillLibrosBarcelona